Всі виробники мастильних матеріалів, особливо якщо мова йде про олію моторному напівсинтетика, стикаються з дилемою: з одного боку, потрібно забезпечити високу якості моторного масла, з іншого боку - забезпечити собі достатній обсяг прибутку. В результаті, ми маємо досить широкий діапазон автомастил «напівсинтетика», дуже різняться за якістю. Можна зробити напівсинтетичне моторне масло, наприклад, взявши базові масла 2-й, 3-й і 4-ї груп, можна змішати 3-ю і 4-ю, можна змішати 1-ю і 3-ю. В результаті одна «напівсинтетика» не поступається за якістю синтетичному маслу, а інша - нічим не відрізняється від мінерального, а назва «масло моторне напівсинтетика» поставлено лише завдяки додаванню 2-3% масла 3-ї групи.

Тут важливо пам'ятати, що 80% експлуатаційних властивостей моторного масла закладено якістю його базового масла, тобто тієї самої напівсинтетики. Всупереч розхожій думці, ті чи інші властивості масла можна поліпшити за рахунок пакета присадок тільки на 20%. Тобто не варто довіряти тим, хто обіцяє, що його масло моторне напівсинтетика володіє видатними властивостями тільки завдяки присадкам, а базове масло можна використовувати будь-який.

В даному випадку у виграшному положенні виявляються так звані вертикально-інтегровані компанії, в число яких входить компанія Total. Володіючи власними нафтопереробними заводами, при виробництві автомастил, включаючи напівсинтетичні моторні масла, вони користуються базовими маслами власного виробництва, виграючи в собівартості сировини і контролюючи його якість. Більш того, Total самостійно веде весь ланцюжок розробки нових продуктів: при цьому термін розробки нового моторного масла (навіть напівсинтетики) з моменту появи технічного завдання від автоконцерну до появи на ринку становить 3 роки, а трансмісійного масла - 5 років! Саме така схема дозволяє Total перебувати на вершині технологічного прогресу. Новітні розробки невеликі маслосмесітельние компанії ніколи не куплять на вільному ринку, якими б високотехнологічними не були їхні рекламні обіцянки.